| Nastavitelné parametry | Ztráty na: | ||
|---|---|---|---|
| Počet týdnů výuky v běžném školním roce | budoucím ročním výdělku žáka/studenta |
Kč
|
|
| Počet týdnů výluky prezenční výuky | celkovém budoucím výdělku žáka/studenta |
Kč
|
|
| Efektivita distanční výuky |
%
|
budoucích výdělcích všech žáků a studentů
|
mld. Kč
|
| Počet žáků a studentů 1) |
budoucích příjmech veřejných rozpočtů
|
mld. Kč
|
|
| Průměrný měsíční hrubý plat 2) |
Kč/os.
|
CELKEM
|
mld. Kč
|
| Očekávaný růst reálné mzdy v % ročně |
%
|
Částky pro srovnání:
|
|
| Průměrný dopad dodatečného roku studia na budoucí výdělek |
%
|
Roční výdaje na školství |
mld. Kč
|
| Očekávaný počet let pracovního života | Roční výdaje na platy učitelů regionálního školství |
mld. Kč
|
|
| Diskontní sazba v % za rok |
%
|
Dva antigenní testy žáků či studentů týdně |
mld. Kč/týden
|
Studii IDEA pojednávající o parametrech a způsobu výpočtu najdete zde.